Efficient inplannen van adviseurs met de capaciteitsplanning. Aan- en afmeldingen voor 1-op-1 gesprekken worden automatisch verwerkt in de persoonlijke agenda van de adviseur.
Efficient inplannen van adviseurs met de capaciteitsplanning. Aan- en afmeldingen voor 1-op-1 gesprekken worden automatisch verwerkt in de persoonlijke agenda van de adviseur.
Met de capaciteitsplanning kun je de beschikbare tijd in je agenda benutten voor 1-op-1 gesprekken.
Hiermee kun je in meerdere communicatietrajecten verwijzen naar de capaciteit per ingezette adviseur. Zeker bij gesprekken met een webmeetingprogramma zoals Microsoft Teams of Google Meet kun je zo voor meerdere klanten de gesprekken efficiënt inplannen.
Met labels kun je per soort 1-op-1 gesprek een vaste spreektijd en pauzeduur opgeven. Bijvoorbeeld labels als “Nieuwe medewerker”, “stand van zaken” of “bijna van start met pensioen”. Zo worden voor de genodigde alleen de beschikbare tijdslots getoond die voor het soort gesprek zijn gereserveerd bij de adviseur.
De capaciteitsplanning kan gekoppeld worden aan bijvoorbeeld de Outlook agenda van de adviseur. Op deze manier worden automatisch de tijdslots van de capaciteitsplanning gereserveerd in de agenda van de adviseur. Op het moment dat er een tijdslot wordt ingepland door een deelnemer dan worden alle belangrijke details van de afspraak in agenda gezet.
Details zoals de naam van de gesprekspartner en klant plus eventueel de weblink om de webmeeting direct te starten.
Je kunt per adviseur een vast linkadres opgeven per webmeetingprogramma om zo nog sneller je planning te maken. We ondersteunen alle webmeetingsprogramma’s zoals Google Meet, Zoom en Microsoft Teams.
Ik stel mijn agenda voor hetzelfde moment open voor meerdere bedrijven, zonder dat er dubbele afspraken of lege tijdsvakken in mijn planning komen.