Creëer een helder online startpunt voor de pensioenregeling met een druk op de knop
Met het online startpunt help je medewerkers van je klant met een duidelijke uitleg over de pensioenregeling die gekoppeld is aan hun persoonlijke situatie.
Uitleg over het pensioen voor de medewerker, de eventuele partner en/of kinderen en arbeidsongeschiktheid. Ook als het bij meerdere uitvoerders is verzekerd, wordt alles op één plek uitgelegd. In het Nederlands en in het Engels.
Activeren van de medewerker en hulp bij het maken van keuzes
Je helpt de medewerker met de keuzes binnen de pensioenregeling en er kan direct actie worden ondernomen met de call-to-action knoppen waarbij de medewerkers keuzes kan doorgeven zonder na te denken hoe en aan wie de keuze moet worden doorgegeven.
Slimme FAQ voor persoonlijke antwoorden op al je vragen
Het online startpunt beantwoordt de meest gestelde vragen met een slimme FAQ en houdt daarbij rekening met de pensioenregeling en de persoonlijke situatie.
Het startpunt helpt medewerkers online hun weg te vinden naar jou als adviseur of naar de pensioenuitvoerder.
Gecommuniceerd vanuit de werkgever met een eigen huisstijl
Het online startpunt is in de huisstijl van de klant en communiceert vanuit de werkgever.
Dit zorgt voor een hoge betrouwbaarheid en verhoogt de waardering voor de kostbare arbeidsvoorwaarde.
Uiteraard wil je als adviseur en als werkgever graag weten hoeveel het online startpunt wordt bezocht. Daarvoor is er de rapportagetool. Hierin wordt precies bijgehouden hoe vaak het online startpunt door de medewerkers wordt bezocht, waar ze dan naar hebben gekeken en waar ze op hebben geklikt.